طرح درس تمامی دروس · سپتامبر 6, 2024 0

طرح درس روزانه ریاضی دوم دبستان درس اندازه گیری دقیق

دانلود طرح درس روزانه ریاضی دوم دبستان درس اندازه گیری دقیق

طرح درس روزانه ریاضی دوم دبستان درس اندازه گیری دقیق

طرح درس روزانه ریاضی دوم دبستان درس اندازه گیری دقیق

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 14
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

نام کتاب درسی: ریاضی مقطع تحصیلی: دوم ابتدایی موضوع درس: درس 22 اندازه گیری دقیق تهیه کننده: مدت جلسه: 03 دقیقه نام مدرسه: تعداد دانش آموزان: تاریخ: هدف کلی: ایجاد آمادگی برای اندازه گیری دقیق طول اهداف جزئی : انتظار می رود شاگردان بعد از تدریس این درس بدانند که: 1-می توانیم با نوار کاغذی که به قسمت های مساوی تقسیم شده اند اندازه طول اشیای بدست آورد . اهداف رفتاری: انتظار می رود شاگردان بعد از پایان این درس بتوانند: 1-با در دست داشتن نوارهای کاغذی اندازه طول اشیاء مختلف را بدست آورد. اهداف دانش آموزان با اعداد یک تا 111 آشنا هستند . دانش آموزان مفهوم دسته بندی را می دانند. رفتار ورودی از دانش آموزان می خواهیم اعداد بین 01 تا 59 را بخوانند . از دانش آموزان می خواهیم اشکال مثل هم را دسته بندی کنند. ارزشیابی تشخیصی کتاب ریاضی دوم ابتدایی – ماژیک – تصاویر آموزشی – مهره های رنگی – تابلو رسانه های آموزشی تلفیقی از روش های پرسش و پاسخ – مشارکتی – بحث گروهی روش های یاددهی – یادگیری به صورت گروه بندی تصادفی مدل چینش کلاس زمان فعالیت های دانش آموزان فعالیت های معلم عنوان زمان 5 دقیقه با نام خدا بعد احوالپرسی و حضور و غیاب از دانش آموزان و پرسیدن دلیل غیبت دانش آموزان و پرسش از درس قبل و نیز گروه بندی، درس را شروع می کنیم. برای ایجاد انگیزه چند مهره رنگی در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم فعالیت های مقدماتی ارزشیابی رفتار ورودی و ایجاد انگیزه 23دقیقه معلم: بچه ها به هر کدام از شما یک نوار کاغذی و یک نی می دهم . از شما می خواهم هر کسی نوار کاغذی خودش را به هر چند قسمت مساوی که می خواهد تقسیم کند و سپس اندازه طول نی را اندازه گیری کند . شاگردان: دستور کار را اجرا می کنند و عددهای مختلفی را برای اندازه نی می گویند . معلم: عددها را روی تخته سیاه می نویسد. بچه ها با اینکه نی های شما مثل هم است پس چرا عددهای مختلفی بدست می آید . شاگردان: )بعد از مشورت و راهنمایی(چون اندازه قسمت های ارائه درس نوارهای کاغذی همه مثل هم نیست . معلم: ضمن تائید ، بچه ها برای اینکه اندازه طول نی همه یکسان بدست آید باید انوار کاغذی را همه بطور یکسان تقسیم بندی نمائید . برای این منظور من یک نوار کاغذی دیگ یکی از شما می دهم از شما می خواهم آن را به 11 قسمت مساوی تقسیم نمائید . شاگردان: دستور کار را اجرا می نمایند . معلم: حالا با نوار کاغذی ده قسمتی اندازه نی را بدست آورید و بگوئید چند قسمت شده . شاگردان: تقریبا همه عددهای یکسانی را می گویند. 5 دقیقه از دانش آموزان می خواهیم تمرین ها و مسئله های تعیین شده را انجام دهند. تعیین تکلیف

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

طرح درس روزانه ریاضی دوم دبستان درس اندازه گیری دقیق